Ebben a pontban kerülnek rögzítésre az olyan fontos kérdések és válaszok melyek gyakran előfordulnak!

 

Kérdés.: Mire van a támogatás? Mire fordítják? Mit kapok érte cserébe?
 
Válasz.: A támogatással alapvetően az oldal és annak valamennyi komponensét támogathatod! Ezzel alapvetően az egyes platformok (web, Szerver ..stb) működésének finanszírozását segíted!
Cserébe természetesen a csatornához tartozó Discord szerveren VIP rangot és szobát állítunk rendelkezésedre, valamint a csatorna és az oldalon elérhető felhasználói fiókod számára beállított VIP jogosultsággal, elérhetsz olyan tartalmakat, funkciókat is melyeket normál esetben nem!

 

Kérdés.: Mire jó a(z) "Rólunk" menüpont? Miért lett levéve a "Kezdőlap"-ról?
 
Válasz.: Úgy gondoltuk, hogy a kezdőlapon ezentúl a(z) "Hírek & Információk" mellett a csatornán elérhető live-ok jelennek meg! Erre a döntésre azért jutottunk mivel több visszajelzés is érkezett, hogy adott felhasználók és/vagy látogatók nem feltétlenül kíváncsiak (a példa kedvéért) a BLMC szerverrel kapcsolatos információkra!

 

Kérdés.: Mire jó a(z) HelpDesk Ticket? Mi az a HelpDesk Ticket?
 
Válasz.: A(z) HelpDesk menüponban elérhető lényegében ETicket rendszer egy általános kapcsolatfelvételi és ügyintézési rendszer mely felváltja a Fórum rendszert! Sokrétűsége és kiterjesztett funkcionális jellege gyorsabb, rendszerezettebb és stabilabb ügyintézést tesz lehetővé!

 

Kérdés.: Mire jó a Live User Chat a jobb alsó sarokban?
 
Válasz.: A live User Chat technikailag egy nyitott regisztrációhoz nem kötött kommunikációs chat felület! E felületen lényegében bárki aki az oldalra látogat (akár regisztrált akár nem) használhatja a felületet és kommunikálhat! Regisztrált felhasználó esetében a regisztrációkor megadott nevet (user nevet) vagy megjelenítendő nevet, regisztráció nélkül pedig egy tetszőlegesen választott (akár) nick név megadásával veheti használatba!

 

Kérdés.: Mire jó a Live Chat a jobb alsó sarokban?
 
Válasz.: A live Chat technikailag egy Support vagyis HelpDesk chat! Ha van Online Operátor akkor valós időben tudsz segítséget és információt kérni lényegében bármiről ami az oldallal, játékszerverrel és/vagy a TeamSpeak 3 szerverrel kapcsolatos!

 

Kérdés.: Mi az az Egyedi Rang? Mire jó az ?
 
Válasz.: A(z) "Egyedi Rang Igénylés" az nem más mint egy különleges egyedi az-az a te saját elképzelésednek megfelelően elnevezett és kialakított TeamSpeak rang melynek a képét is te határozod meg, természetesen figyelembe véve a vonatkozó szabályokat! E rangot csak te viselheted TS-en és csak az viselheti rajtad kívül akinek te engedélyt adsz arra!

 

Kérdés.: Mi az a Partnerprogram?
 
Válasz.: A(z) Partnerprogram egy közös megállapodás a weboldal és a nyilvántartásba vételt kezdeményező fél között! Ennek lényege, hogy mennyiségtől, terjedelemtől függetlenül saját platformjaikon a lehetőséghez mérten reklámozza és promózza egymást a megállapodásban szereplő két fél!

 

Kérdés.: Mi lesz a(z) adataimmal ha regisztrálok? Kell Aggódnom?
 
Válasz.: A Regisztrációkor megadott adatokat minden esetben kivétel nélkül a 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról valamint a GDPR adatkezelési előírások valamint irányelvek alapján kezeljük!

 

Kérdés.: Mi az a(z) Changelog?
 
Válasz.: A "Changelog" tulajdonképpen egy napló! Ez a napló tartalmazza a weboldalt valamint a TeamSpeak szervert érintő fejlesztések és változások pontos leírását és listáját!

 

Kérdés.: Mire jó a regisztráció az oldalon?
 
Válasz.: A Regisztrációval támogatod az oldal működését és hozzájárulsz ahhoz, hogy a regisztrált felhasználói számmal a látogatottsági statisztika is javuló tendenciát mutathasson!